1 Şubat 2013 Cuma

Önemli Değil

22 Ekim 2012 tarihli bir internet haberinin linkini kopyalamışım burada paylaşırım diye. 47 yaşındaki Finlandiya'lı turist tatil için geldiği ülkemizde diskoda tanıştığı 36 yaşındaki birinin tecavüzüne uğruyor. Bir gün sonra da intihar ederek kendini öldürüyor.

Zaten diskoya giden, alkol alan, dizinde etek giyenden başı açık gezene bütün bayanlar aranıyor değil mi? Aranmasa diskoya gelmezdi değil mi? Önemli değil böylesi bayanların tecavüze uğraması.

Erkekliğimden utanıyorum böyle çüküyle düşünen hem cinslerimi görünce. İran'daki cezalar bu konuda uygulanmalı erkeklere bence, çükü kökten kesilip yedirilsin, bence en güzel ceza budur tecavüze. Benim ülkemin insanları eğitimle öğrenemiyor alamıyor bu düşünce tarzını ne yazık ki. Böylesi sert bir ceza olursa, adam içten içe "ulan ben bu kadına zorla sahip olursam çükümü kesip yedirirler bana" diye düşünürse nah yeltenir tecavüze. Başka yolu yok, kalmadı ne yazık ki benim ülkemde. Geri dönülemez, eğitimle vs ile değiştirilemez bir duruma gelmişiz artık.

Özür dilerim senden Minna Eeva Kaarina Lehtovirta. Mekanın cennet olsun.

Hiç yorum yok: