18 Şubat 2013 Pazartesi

Beze

Sol çenemde beze çıktı sevgili kardeşlerim. Ara sıra çıkıyor zaten ve hafiften de ağrı yapıyordu, traş olurken filan zorluyordu biraz. Bugün bir bakayım dedim 33 yıllık kayatımda ben, 3-5 kere rahatsız etmiş olan bu beze ne ayak diye. Lenf bezlerinin mikrop yakaladığında büyümesiyle oluşan, enfeksiyon durumuymuş bu. Zararsız bir mevzuymuş ama yine de bir doktora görünsem iyiymiş. Sizin de bilginiz olsun.

Ekşiduyuru sitesinde de şöyle bir muhabbeti dönmüş kopi-peyst yapıyorum siz sevgili blogseverlere.

S: Öncelikle yarın doktora gideceğim. Sol çene altımda bir bezxe var ve acıyor dokununca. bu şikayeti daha önce yaşayan var mı ? bu ne ola ki neden ola ki ? internet beni biraz korkuttu da.

C: Bende de olur o durum sıklıkla.Çene altındaki lenf düğümü mikrop yakaladığı zaman öyle sertleşir,şişer ve acır.Korkulacak birşey yok enfeksiyon durumudur muhtemelen.Ama doktora görünün içiniz rahat etsin.

C: ayni taraftaki dis iltihaplarinda da olur bu durum. bir anda fark ettiyseniz sorun yok.

C: Ağrısız bezeler daha tehikeli sonuçların habercisi diye biliyorum. Enfeksiyon olması daha muhtemel. Korkmayın zira internetten yakınmalarını araştıranlar hemen kanser oldugunu düşünmeye başlıyor. Doktora gidin rahatlayın.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Yarın hemen doktora gigiyosun kaaaaamiiiiiiiillllll!

Adsız dedi ki...

jsdhıksdhfkljhfkljhxckjvghkljxchgkljhgxckjhglkjsxhvkljxchjk