6 Şubat 2013 Çarşamba

Apartuman

Apartman sakinlerine açık mektup;

Sevgili dostlar, ben asansörü kullanmıyorum. Sabah evinizin kapısından kafanızı uzattığınız anda bizim katın fotoselli lambası yanıyor diye koşa koşa gidip asansörü çağırmanıza gerek yok. Yürürken çıkardığınız seslerden ayakkabınızı hiç giymeden, bazen tam giymeden asansöre depar attığınız anlaşılıyor. Üzülüyorum bu hallerinize, harbiden yazık size canlarım. İnanın gerek yok. Bizim katın lambası yanıyorsa depara kalkmanıza gerek yok.

Sizi seven kardeşiniz
Kamil Güğüm

Not: Fotoğrafta alt kat komşumuz sevgili kardeşim Ahmet Duvarabakan'ı görebilirsiniz.Yine asansörü kapacak diye depara kalktığı bir günü bu şekilde ayakkabısız tamamlamış, akabinde de bu alışkanlık haline gelmiş. MEşhur bir insandır, dört mevsim ishal halinde gezer.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Bence o asansöre yalnizca sen binmelisin Kamilciim senin olmali! :)))

Kamil Güğüm dedi ki...

Sorma bilader ne anılarım var o asansörde :))) Yalnız birinci kat dehil tüm apartman sakinlerinden en az ben kullanıyorum sanırım.