28 Şubat 2013 Perşembe

Ketap Olayı

Battlestar Galactica dizisinin final bölümünü yaklaşık bir buçuk saat önce bitirdim ve önümüzdeki Mart ayı boyunca yeni bir dizi olayına girmeyerek, sadece kitap okumayı düşünüyorum. İş-Ev ve Ev-İş seyehatlerimde sevgili radyom Radio Eksen eşliğinde okuyacağım kitapların -sanki bir ayda yüz elli kitap okuyabilecekmişim gibi- listesini yaptım.

İlk sırada hem hafif bir giriş olsun hem de uzunca bir zamandan sonra tiyatro metni okuyabilmek için Anton Çehov'un Kısa Oyunları kitabı var. Bu kitapta da Çehov'un dokuz kısa oyununun tamamı bulunuyor. Yazlıkçının Yaşamı oyununun girişiyle bitireyim:

MURAŞKİN - Merhaba İvan İvaniç! Seni gördüğüme çok sevindim! Nereden böyle?
TOLÇAKOF - (Zar zor nefes alır) Aziz dostum... senden bir şey rica edeceğim... yalvarıyorum... Bana yarına kadar ödünç bir tabanca ver... Dostluğumuzun hatırına!

NOT: Resmin üzerine kafam kadar logosunu eklemesinden anlayacağınız üzere kitabın ön kapağının resmini idefix'ten aldım. Zaten kitabı da idefix'ten almıştım. Sağol idefix.

Hiç yorum yok: