22 Şubat 2013 Cuma

9 veya 16 Aralık maçı

Aradan yüz yıl geçmesine ve tarihini tam hatırlamama rağmen yazmak istedim. Bu ipneliği unutmamak için. Aşağıda kadroları görmektesiniz. Güya yenecektik de şöyle ballandıra ballandıra arkadaşlarım arasında kendince bir üne kavuşmuş olan bir "haftanın panoraması" yazısı kaleme alacaktım. Ama aşağıdaki kadrolarla oynadığımız maçta çok pis sktiler bizi. Yendiler demek istemiyorum, çünkü hiç yenme umudu duyabilme şansı vermedi bize pezevenkler. Ben miyopum deyip kalede panter olan mı dersin, bacakları kopma düzeyinde sakatken yüz yıl sonra çıktığı bu maçta tek başına 15 gol atan ipnetor mu dersin. Yafşak lolipoplar ya. Bak hatırladım sinirlendim amk.

A TAKIMI
Murat Düz, Kalafat, Özgür T, Emre, Halil, Furkan, Cengiz

B TAKIMI
Ufuk, Özgür S, Fatih, Yunus, Erinç, Berkay, Diyar

Hiç yorum yok: