19 Şubat 2013 Salı

O Sesi Kim


Her şeyden önce sevgili medya duayeni Acun beyin kendi kafasından matrak geçtiğini düşünüyorum ikide bir "Türkiye'nin osesikim, osesikim" diyerek. Yarışmayı hiç takip etmemiştim. Finaline denk geldim ve bilgisayarda birşeyle uğraşıyorken televizyon da açıktı ve ucundan ucundan bakarak gittim.

Jüridekilerin yarışmacılarıyla düet yaptığı kısımdaki erkek jürilerin sesinin yetmemesi, Hülya Avşar'ın sesinin yetmemesinin üzerine bir de zamanında çıkmış olan kendi albümündeki bir şarkının girişini bilmemesini bir kenara bırakırsak:

Bir kere finale kalan dört kişiden Berkan adındaki yaşı küçük kardeşimiz dışında hiçbirinin sesi güzel değildi. Bu çocuk ilk elenen kişi oldu yanılmıyorsam. Kalan üçlüden de biri Barış Akarsu taklidi, biri Ahmet Kaya'nın çok çok kötü bir taklidi. Diğeri de benim sesini beğenemediğim, müzik kulağı olmayan bir abla. Murat Boz'un şarkısını okurken kız başka bir melodiden okudu o derece yani. "Teklitler mi aslını yaşatan" bilemiyorum ama Ahmet Kaya'nın ekmeğini yiye yiye sesi benden bile kötü olan bir adam kazandı yarışmayı. Türkiye o sesini buldu mu bilmiyorum, bence bu yarışma hala osesikim.

Hiç yorum yok: