19 Şubat 2013 Salı

Onur Kıvrak - 2

Onur kardeşimizden beklenen açıklama geldi. Kendisi gereken özürü Bamba biladerinden dilediğini söyleyerek, "onun canı sağolsun" diyerek bizim gözümüzde, gönlümüzde çizdiği profilin bozulmadığını gösterdi. On numara adamsın, Galatasaray'a gelmeni çok isterim ama gelemezsen de adamsın sayın kardeşim. Sakatlık yaşamadan kariyerine devam edersin umarım.

"Bamba’nın kendi ağlarını havalandırmasının ardından moralinin bir hayli bozulduğunu belirten Onur, Fildişi Sahilli oyuncunun kendisine uzattığı eli görmediğini söyledi. Bamba’ya bir kırgınlığının olmadığını belirten deneyimli kaleci, “Bamba benim en çok sevdiğim yabancı oyuncu. İsterse bana 10 gol yedirsin, canı sağolsun. Kendisini telefonla da aradım. O olay sırasında yüzümü çevirdiğim için Bamba’nın elini göremedim. Yoksa asla art niyetim yoktu. Ben takım arkadaşlarıma asla böyle bir şey yapmam” diye konuştu."

Hiç yorum yok: