4 Mart 2013 Pazartesi

Aht - Açık Mektup

Ayn, zıvayn, dığayn, fiyaa, fünf, zeks, ziben, aht. Ahtım olsun amk. Şu son iki üç gündür reflünün midemden değil de taaa ayak uşlarımdan gelip beni yakmasını sağlayan sıkıntı bittiğinde; fındık şurubu ve votka alınarak Fındık-Votka yapılacak.

Sevgili dünya;

Zaman zaman gerçekten de çok mutlu ediyorsun beni. Mutlu mesut günlerim de oldu, leş gibi geçen günlerimde. Genel gidişat olarak senden memnunum. Ama kusura bakma senin adaletini skeyim ben, adalet olayını iyi ayarlayamıyorsun canım kardeşim.

Seni çok seven
Kamil Güğüm

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Fındık votka güzel fikir de, koyduğun resim fındık votka değil başkan yeme bizi şimdi :)

Kamil Güğüm dedi ki...

Evet abi fındık likörüydü, fındık-votka görseli bulamadığım için koymuştum. Hiç olumlu bir söz gelmesin zaten hep açık yakalayın :)))