21 Mart 2013 Perşembe

İş Değişikliği

Blogda da kendimce psikolojik sınır gördüğüm aylık 40 post barajı var, bu ay belki de geçemeyebilirim bunu. Yine de mümkün mertebe yazacağım genç subay kardeşlerim. Bunun nedeni tamamen iş ilen alakalı.

Mart ayında bir kez daha iş değiştirdim sevgili dostlar. Bazı ürünlerin distribütörü olan bir firmaya geçtim. Bizim sektörde distribütör kanadında çalışmak çok avantajlı. Ürünlerle ilgili destek, satış öncesi toplantıları ve benzeri çalışmaları yaparken bir yandan da ürünleri öğrenmek zorunda olduğumdan inanılmaz zorlanıyorum ve hayatımın iş açısından en yoğun dönemini yaşıyorum. Ama ürünleri kapınca ve kendi düzenimi oturtunca her şey on numara olacak. Yoğunluk gerçekten hoşuma gidiyor, ara ara "Hay zükeyim" diyorum ama genel olarak çok şevkle çalışıyorum. Umarım hep böyle devam eder.

Hiç yorum yok: