24 Mart 2013 Pazar

Taqwim


2000 yılında Galatasaray Avrupa Süper Kupa'sını almışken ilk sayfada Takvim logosunun hemen yanında küçük bir kutuyla bundan bahsedip, bunun net 8-10 katı büyüklükteki bir yere Fenerbahçe'nin 4-1'lik bir lig galibiyetini yayınlayınca zaten notunu vermiştim bu gazetenin. Geçen aynı tutarsızlık ve seviyesizliğin devam ettiğini gördüm. Andorra milli takımındaki oyuncuların çoğunun asıl meslekleri başka işlerken futbol sadece hobileri ve hayatını bu işten kazanmayan adamlar. 14 numaralı oyuncu da milli takımımızın Andorra ile yapacağı maç öncesinde kaldığı otelde garsonmuş. Arkadaşlar da bu muhteşem zeka ürünü haberi yapmışlar sağolsunlar. Bir Andorra'lı çıkıp da "75 milyonluk ülkeden gelmiş en iyi oyuncularınla beni götüm götüm zar zor 2-0 yenmişsin sittir lan" derse mal gibi kalacaklar haberleri yok.

Hiç yorum yok: