2 Ocak 2013 Çarşamba

Yasaklı Kitap

Şu linkten görebileceğiniz, Şeker Portakalı kitabının müstehcen bulunarak yasaklanması ile ilgili bir araba dolusu şey yazacaktım. Ama adaşım güzide kardeşim sevgili Kamil Demli bu konuda hislerime tercüman olmuş. Aynen kopi peyst yapıyorum.

"Şeker portakalı" kitabını okuduğumda vücudumun 3/4'ü su değil, testosterondu. Hangi ergenin değildi ki zaten. Ama ona rağmen ben o kitaptan "müstehcenlik" çıkarmadım. Şu an bile hatırladığım "biri , hele bir işçi ölmüşse naaşı geçerken şapka takmamalısın" cümlesini çıkardım. Adam , yokluğun sefaletin içinde ölmüş ve yaşıtım kitap kahramanı çocuklar da böyle bir ders almışlardı.

Şimdi, şu halde, ulan siz nasıl sapık adamlarsınız da benim libido bombası halimle çıkaramadığım (ki şirineyi bile baya baya taş bulduğum bir dönem vardır) cinselliği bu kitaptan çıkarabildiniz ? Demek ki "talim terbiye" kurulunda da birbirinizi falan kırbaçlıyorsunuz, kahvaltıda krem çikolata görünce erekte oluyorsunuz falan... 

Peki dayı , zaten siz kazandınız bu yüzden ideolojik falan bir sorum yok da, siz *ikinize giden bu gücü nereden sağlıyorsunuz ? Valla ben de böyle olmak istiyorum, hapı falan varsa hani...

Hiç yorum yok: