14 Ocak 2013 Pazartesi

Twilight

Vampirli film, dizi, hır vs piyasada ne varsa tamamına olabildiğince yabancıyım. Buffy vardı Angel vardı filan vs vs. Örnek vermek gerekirse dizi olarak örneğin The Walking Dead'deki gibi, ya da sinema olarak Resident Evil serisindeki bilim kurgu havası da gelmiyor bu yapımlardan bana. Ben alamıyorum belki de.

Yayınlandığı dönemlerde CNBCE'de bu dizilerden birinde kızlardan biri diğerine "Heeey demek bir iblisle çıkıyorsun haa" dediğinde artık beni afakanlar basmıştı. İblis yarı vampirmiş ve dizi o kadar uzamış iblis o kadar normal birşey olmuş ki artık onlarla çıkmak ingilizcede cool olarak tabir edilen bir kıvama gelmiş. Hay bin kunduz.

2012 yılında bir sinemada bekleme alanında farkettiğim şu poster ise bana yaz tatilinde Johannesburg'a bilet alma isteği getirdi. O nasıl koşma lan? Nobrain danalar sizi. Bir sonraki karede hepsinin yerde olması lazım. Malafat kokteylleri sizi.

Hiç yorum yok: