31 Ocak 2013 Perşembe

Okuyup Üflemek

Şu haberde bir bakanımızın üniversite macerası anlatılıyor. Kendisi İTÜ ve Boğaziçi arasında kararsız kalmış. Önce Boğaziçi Üniversitesi'ni gezmiş ve kendi kendine "Bir baktım farklı bir dünya. Değişik binalar, surlarla çevrilmiş alan. Sonra bahçesinde gençler kızlı, erkekli oturuyor. Ben çok şaşırdım. Burada yoldan çıkarım dedim. Benim okumam lazımdı." diyerek İTÜ'yü tercih etmiş. Birçok insan bakanın üniversitenin bahçesinde gençleri kızlı erkekli görmesiyle yoldan çıkacağını düşünmesine takmış durumda. Gerçekten de bu çok tuhaf bir etiketleme ve inanılmaz dar bir dünya görüşü. Ama devamında gelen mantık hatası bana daha da komik geldi. Şimdi bakanımız okuması lazım geldiğinden İTÜ'ye gitmişti değil mi? İTÜ'ye gidince ne olmuş peki? "Okula girdikten sonra ikinci senede evlendim. Üçüncü sene çocuğum oldu. Dördüncü sene bir çocuk daha oldu." E hani okuyacaktın sayın abim? Sadece okumamış, biraz da üflemişsin sanırım. Şaka maka helal olsun sayın bakanımıza, ben şahsen hem okumak hem evlenip ev geçindirmenin çok zorlu olacağı kanaatini taşıyorum.

Hiç yorum yok: