24 Ocak 2013 Perşembe

Hatipoğlu

Nihat Hatipoğlu gibi bir insanı bile çileden çıkarabilmişler ya çok ilginç. Nihat bey yine de bozmamış hiç üslubunu; küfürsüz hatta kaba kelimeler bile kullanmadan anlatabilmiş meramını, kızgınlığını. Dikkatimi çeken bir ayrıntı ise haberin linkine tıkladığınızda görebileceğiniz üzere, hep eleştirdiğim Milliyet web sitesinin bu haberi magazin başlığının altına koyması.

HABERİN LİNKİ

-KADIN -"Çok utanarak çok nefret ederek söylüyorum... Diyorlar ya erkek aldatır. Ben aldattım. İstemeyerek bu hataya düştüm. Vicdanen çok rahatsızım. Evliliği beynimde bitirdim"
-NİHAT HATİPOĞLU : E... vicdan azabı çekmen lazım... Çocuklarınız var mı?
-KADIN : Var üç tane...
-NİHAT HATİPOĞLU : Ooo niye böyle bir yanlış yaptın peki?
-KADIN : Çok pişmanım hocam. Şahsi olarak görüşüyorduk bir anda bana yaklaştı. Bir boşluk mu bilmiyorum.
-NİHAT HATİPOĞLU : Peki sizinle düşüp kalkan bu ahlaksız herif evli midir bekar mıdır
-KADIN : Evlidir
-NİHAT HATİPOĞLU : Yazıklar olsun o zaman ona da size de!.. Allah'ın en nefret ettiği günah evlilerin zinasıdır... Ortamı müsait hale getirmeseydiniz bu hale gelmezdiniz.

Hiç yorum yok: