15 Ocak 2013 Salı

Profil Fotosu

Az önce kırk yılın başı Feyisbuk denen, vakit kaybını yaparken bile bile lades dediğimiz platformdaydım. Açtım takılırken, bizim okuldaki su balesi kulübünden bir bayan arkadaşım tamamen kafasından oluşan yeni bir profil fotosu ekledi. Erkek olsa kendisine hakaretin kralını ederdim direkt olarak ama diyemedim. Çok çok sevdiğim bir arkadaşım olduğundan özelden mesaj atarak "be hey kamil, zaten şişkosun, kafanı zar zor sığdırmışsın kareye, böyle profil fotosu mu olur dedim. Bir bayan olarak bıyık, sivilce vs herşeyi gözümüze sokacak bir profil fotosu senin için daha tehlikeli değil mi kamil seni? Gözler renkli diye bu kadar riske girilir mi? Ayhan'ı kendinden mi soğutmak istiyorsun?" diyerekten tam bir ayı gibi kendisine takıldım. Cevap olarak Amaaan be Güğümcüüüm sen de, Ayhan beni böyle beğenmiş zaten ne uğraşıcam bu saatten sonra dedi, ben de içimden hem bu çift hakkında "Sizi çok seviyorum ülen şerefsizler" diyerekten derhal fotoğrafı beğendim.

Çok düşük bir ihtimal ama belki buraya denk gelirsiniz diye söyleyeyim; sizin gibi birbirini değiştirmeye çalışmayan, pazarlıksız, katıksız seven çiftlere bitiyorum lan zaten ben.  Helal olsun canım arkadaşlarım benim.

Hiç yorum yok: