3 Ocak 2013 Perşembe

Battlestar

Sons of Anarchy gibi güzide bir diziden sonra Dexter'ın yeni sezonu bir çırpıda bitti. Dokuzar onar bölüm yayınlanıp ara vermiş olan Revolution ve Arrow gibi çerezlikleri de süratle izledim. Bölük pörçük izlediğim Breaking Bad, Dexter'ın ilk sezonları gibi diziler; adı şu anda aklıma gelmeyen ödül aldığı için indirdiğim bir takım diziler; hatta Lost gibi dizilere tekrardan girme fikrindense, Battlestar Galactica'yı izlemeye karar verdim. Dün tablete attım birinci sezon ilk iki bölümü. İlk bölüm bir başladı; bir baktım Battlestar Galactica'da daha önce diyor. Haddi canım nidasıyla, daha önce ekşisözlük'te okuduğum bir konuyu, bu kamil dizinin bir izleme sırası olduğunu hatırladım. Bu akşam tekrardan başlayacağım iki bölümden oluşan Battlestar Galactica Mini Series ile. Sonrasında sıra hakkında inanılmaz olumlu şeyler okuduğum OZ'da olacak.

Hiç yorum yok: