7 Ocak 2013 Pazartesi

Hezeyan

Sevgili dostlar. Bugün hayatımda bir ilki yaşadım ve derhal siz sevgili blogsever kardeşlerimle paylaşmak istedim bu heyecan verici olayı.

Ben bugün metrobüste oturdum. İnanabiliyor musunuz, oturdum laaaaan. Nasıl mutlu oldum, oturduğum için nasıl şaşırdım, nasıl heyecanlandım anlatamam. Sık sık kendi kendime "İnanmıyorum ya, bu oturan benim götüm mü şimdi" diye sormaktan geri duramadım. Acemi olduğum için yanımdaki götü koltuğa değdiği anda sanki beş saattir orda uyuyormuş triplerine girebilen elemana çok yabancılaştım. Böyle bir grup var ya hani, oturana kadar vahşi hayvanlar gibi yırtıcı tripler, deli saçması bir acele çabası filan, oturduğu anda hop uyuyor yavşak. Muhatap olmadım bu dallamayla, hatta benim de bu tripleri hemen kapmam lazım sanırım. Bugüne bugün metrobüste oturmuş adamım lan ben. Neyse işte canlarım; Uzunçayır'a kadar suratımda aptal bir gülümseme ile geldim. Kesin deli sanmışlardır beni ayaktaki lanet olasıca fakirler.

Hiç yorum yok: