26 Ocak 2013 Cumartesi

Alıntı - 2

"Geçen yine evde otururken feysime evde çay keyfi :))) yazdım zıpırlık yaparak. Napiim huyum kurusun, böyle de hayat dolu, kıpır kıpır bir insanım. Sonra şöyle güzel bir duş aldım ve çıkar çıkmaz da sıcak bir duş keyfi :))) yazdım feysime. Bornozlu bir resmimi de eklemeyi unutmadım tabi ki. Teknolojiden anlamayan bir denyo değilim ben. Kırmızı don keyfi ((:)) yazacaktım ki yazmiim dedim çünkü don sadece kırmızı değildi ve uzun uzadıya desenini anlatmak istemedim feysimde. Sonra 2012 Kemer Göteor Resort Hotel'deki albümümdeki yeni beğenilere baktım. Uğur Mumcu'yu anarak bütün dünyaya bu konudaki tepkimi çok sert biçimde gösterdim. Üç beğeni aldı. Bikinili fotolarım ortalama 30 beğeni alıyordu oysaki. Tokalamış Ateş'i, anmadım çünkü bildiğim kadarıyla tek meziyeti tonton olması. O ara annem börek mörek getirdi hemen anne eli değmiş börek keyfi :))) yazdım tabi. Almanya'da yaşayan abim aradı onuna konuşurken abiviğimle telefonda sohbet keyfi :))) yazdım. Telefondayken yazdığımdan harf hatası yapmışım. Hemen alt taraftaki yorum bölümüne bu muhteşem ayrıntıyı yazmamak olmazdı :))) Sonra lanet olası erkeklerin sebep olduğu birkaç şiddet olayını paylaştım ve altlarında erkeklere küfür ettim. Allah hepsinin gerçekten de belasını versin. Sonra özelden mesaj atan bir arkadaşım bana neden her ders çıkışında hocalarla odalarına kadar yürüdüğümü sordu. Kendisine büyük harflerle BU BENİM ÖZELİM SENİ İLGİLENDİRMEZ yazarak tepkimi koydum. Bana özel bir konuya burnunu sokmaya çalışmıştı terbiyesiz. Ama cevabını aldı, büyük harflerle yazmıştım çünkü. Birden bir sıkıştırma geldi ve klozete gidip dört kilo sıçtım, vücudum her gün bu kadar bok üretebiliyor çünkü. Gümbür gümbür sıçma keyfi :))) yazdım feysime. Toplamda 14 beğeni aldı. sonra uzanıp yorganı kafama kadar çektim. Sadece 11 saniyede yatağıma uzandım, haydi bakalım şimdi uyku keyfiii :))) yazdım ve bu bir rekordu."

Hiç yorum yok: