3 Ocak 2012 Salı

Saprofit

Evet dünden sonra yine şirkette bir doğumgünü kutlaması yaptık. Yine pasta söyledik dışardan. Dünkü kutlamada para toplama esnasında beni unuttuklarından bir tane pasta gelmişti. Bugün benden de para aldılar iki pasta geldi. Şirketi ben sosyalleştiriyorum anasını satayım.

Pasta alınacağı zaman para toplama esnasında ortalarda olmayan ama pasta kesme töreninde mutlaka bulunan saprofit insanlar silsilesi bugün yine işbaşındaydılar. Dün zaten insan olup yağmışlardı. bugün de keh keh diye diye gelip sığındılar. Pastanın derdinde tabiki değilim. Ama bu kailler bir kez katılmayan adamlar değiller. Bir yıldan fazladır bu şirketteyim. 25-30 tane doğum günü yapmışızdır birine bile katılmadan hepsinde yemek tuhaf bir alışkanlık onu diyorum sadece bu totoşlara. Kızlar bazen lafın kralını sokuyorlar dayanamayıp, iyi de ediyorlar bence.

Akşam da aklımdaki birsürü anektodu paylaşmak istiyorum sevgili dostlar sizinle. Beni sabırla bekleyiniz.

Hiç yorum yok: