20 Ocak 2012 Cuma

Dell Inspiron N5010


Şirkette an itibariylen kullandığım laptopum yukarıda görmekte olduğunuz gümüş gri sırt ve yan kenarlar ve tabana sahip, klavyenin olduğu bölüm siyah olan seksi ve bir o kadar da alımlı Dell Inspiron N5010. Ben bu arkadaştan şikayetçiyim. Bu laptop Windows 7'nin kendi sistem değerlendirme testinden 5.8 alıyor ki bu gayet leziz bir derece. i5 işlemci 4 gb bellek, 1 gb harici ekran kartı vs vb. Gelgelelim sıksık ekran kartı sürücüsü sebebiyle kilitleniyor ve ben kendisini düğmesinden resetlemek zorunda kalıyorum.

Herşey bir yana, bir laptopta CapsLock ışığı nasıl olmaz ağa? Aklım mantiğim almıyor. Önünde ışıkları var sadece, Biri şarj diğeri harddisk ışığı üçüncüyü ben de bilmiyorum. Aranızdan kesin CapsLock'a basıldığında ekranda CAPSLOCK ON uyarısı çıkaran bir yardımcı programı vardır diyen çıkabilir. De sitede birsürü şey var abi nerden ayıklayayım ve kaldı ki klavyedeki bir ışık ekrana yazmasından daha kullanışlı kesinlikle. Uzak masaüstünde şirketin ERP'sine şifre giriyorum bişey yazıyorum filan. Haydiii fAKİNGIM sARAYI. Ayrıca hoparlörlerini de ikinci resimde gördüğünüz üzere öne koymuşlar çok kullanışsız bence. Laptop hoparlörü orda olmaz sayın hocam, illa ben mi dizayn edeyim kasanızı canım kardeşlerim. Laptop soğutucuyla çalışırken arıza çıkarıyor bu dizayn.

Neyse sözün özü şirkete yeni bir arkadaşım başlarsa ve yeni bir laptop alırsam, aldığım laptopa aynen çökeceğim bu sebepten dolayı. Bu şekli güzel ama ufak hatalar barındıran kasayı da yeni gelen arkadaşıma iteleyeceğim maalesef. Affet beni Zeytinburnu Belediyesi.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Paylaşımlarınız için teşekkür ederiz. Herhangi bir sorunda dell laptop tamircisi olarak hizmet vermekten onur duyarız.

Adsız dedi ki...

Burasi hala çalisiyor mu