9 Ocak 2012 Pazartesi

Mal müdürü

Dün maç çıkışı arabayı bizim eve yakın olan hastanenin oraya (belki de son kez) parkedip eve doğru yürümeye başladım. Hastanenin önünden geçerken, hastanelerde doktor döven mallerın naısl insanlar olduğuna şahit oldum. Doktorların da aralarında nasıl sığırların çıktığını iyi biliyorum. Zamanında Şişli Etfal ve Okmeydanı hastanelerindeki bir iki projede görev almıştım. Neyse o ayrı konu. ben tam geçerken yaklaşık bir metre kırk sekiz sanitemetre olan bir arkadaş yanındakine şunu söyledi:

- Sonra işte o doktor olacak orospu çocuğu döndü bana dedi ki, efendim işte ben hastayı alamam da burda hastaya bakacağımız sistem yok da, zaman kaybetmeden şuraya yetiştirin. İki tane koyacaktım da vik vik vik.

Ulan kaaamil, üç gram beynin ve tek haneli ayküünle ne anlatmaya çalışıyorsun. Allahın davarı. Adam senin hastanı senden fazla düşünüp gideceğiniz yere göndermiş, sen hala vırvır etmektesin. Senin hastana bakabileceğim ekipmanım yok diyor adam, ne yapsın orda cihaz mı .ıçsın sıfırdan?

Hiç yorum yok: