6 Ocak 2012 Cuma

Aycenda

2012 geldi diye satınalma yaptığım yerlerden 4-5 tane ajanda geldi. Lakin gördüğüm şudur ki bütün bir yıl boyunca ajandasına günlük en ufak bir not tutmayan şirket ahalisi; "Abi sen de ajanda var mı? Sana ajanda geldi mi?" Belli bir süre geçtikten sonra da artık "Abi sana ajanda gelmiş versene" diye fellik fellik dolaşmaktalar.

Güzel kardeşim, yanlış anlama beni. Hiçbir şekilde küçümsemek için söylemiyorum ama danalığın lüzumu yok ki. Günlük ajanda tutan bir tane adam var şirkette o da bir tane ajanda aldı ve koydu tak diye masasına. Sen ajandayı geçtim; şirketin bastırdığı milyarlarca not defterinden bir tanecik alıp yıl içinde kullanmadın ki. Telefon yanlarına konan küçük not kağıtlarıyla bütün işini döndürüyorsun mal müdürü. Ajanda da ajanda.

Artık gelene iğrenç espri yapıyorum. "Bana gelen ajandalar, ajanlarda. Ajanda şu anda ajanda. Yarın bir ajan gelicek o getirir vs." Napim abi tutup da tüm üretkenliğimle Cem Yılmaz esprisi mi yapayım bu kamillere.

Hiç yorum yok: