7 Ocak 2012 Cumartesi

Denyo

Abi Zeytinburnu sokaklarında toplam geçirdiğim süre haftada iki saat filan olsa gerek. Haftada altı gün evden servise, servisten eve 5-6 dakikalık yürüyüşler. Onun dışında da evden arabaya vs geçişler.

Bir tane dallama var, sonradan öğrendiğim kadarıyla adı Erdi mi ne. Bu kısacık sürede, bu adamı mutlaka haftada en az bir kez görüyorum. Gece birde halısahadan döenerken denk geldim, servisten inerken her gün kullandığım yolda da gördüm, bir gün uyuyakaldım bir kilometre aşağıda indim servisten orda gördüm, fıtık ameliyatı olduğumda bir hafta yattım evde. Bir hafta sonra kontrole giderken evden çıktım, taksi bekliyorduk. Tak bu dallama geçti önümden. Bir de böyle fiti fiti yürüyor. Tipine baksan, omuzları dar böyle düşük, saçlar kısa ama kabarık biraz, kaşlar hafif havada, hafif bir ukalalık var. Gelişine tokadı çakası geliyor insanın. Geçen bir de feyse girdim arkadaşlık önerileri arasında. Laaaaaan dedim, yeter be.

Fotoğraf: Denyo Jeneratörleri

Hiç yorum yok: