23 Ocak 2012 Pazartesi

Basın Açıklaması

Geçen şirketten arkadaşlarla kalabalık bir gurup geyik yaparken mevzusu geçti ve bendeniz oyuncu Deniz Çakır hanımefendi hazretlerini çekici bulmadığımı söyledim. Gerçekten de öyle düşünüyorum dostlar. Hemen kedininuzanamayacağı ciğere mundar deme olayından dem vurularak laf yedim.

Gelgelelim iplemiyorum sevgli iş arkadaşlarımı. Canım kardeşlerim, ben kendisini Devlet Tiyatroları'ndaki bir oyununda seyrettim. Oyunculuğu gayet leziz, fiziği de leziz ötesi. Ama surat diye birşey var. Ben büyük "S" harfi çizen bu kaşları çok itici buluyorum. Yani Deniz hanımefendi hazretleri kız arkadaşım olsa ve bana aşağıdaki ifadeyle bakıp "Aşkım niye öyle diyosuuaan" derse ya odunla döverim ya da varımı yoğumu satıp estetikle o kaşları düzeltirim. (Kaynak: Fotoğrafı aldığım site aşağıda köşede yazıyor.)

Hele bir de bazen -özellikle böyle dramatik sahnelerde-cümlesini bitirip sitemkar bakıyor ya alttaki resimlerde olduğu gibi. Yanaklar da çökük. Hele bir de ağız açık kalıyor, böyle tokadı gömesi geliyor adamın. Oğuz boşuna dövmedi abi Yaprak Dökümü'nde.

Yani hanımefendinin fiziği gayet taş, oyunculuğpu da gayet iyidir eyvallah. Ama şu kaş yapısı ve çukurlaştırılmış yanaklar beni itiyor da itiyor. Kendisini -kendisinden özür dileyerek belirteyim- beğenmiyorum.

Hiç yorum yok: