24 Ocak 2012 Salı

Merhaba güzel bayan

Servisten eve yüyürken her akşam benzer kişileri görüyorum yol üzerinde. Bir tane hanımefendi var, may diyır fırendz sevgili Zeytinburnu abazanboyları laf ata ata popoyu kaldırmışlar. Önyargısız bakamadığımdan bendenizin de kendisi hakkında güzel veya çirkin dememin çok ehemmiyeti yok ama bence düz olan bu abla size böyle "Hadi sen de bak bana bakiim" dercesine küçümseyici bakar hep. Yani götella tavanda duruyor. Göz çukurları kahverengiye dönmüş bir ablamız bu.

Geçen iyi denk geldi; telefonda şirkette kavga ettiği bayanı anlatan bir arkadaşım varken, Schweppes almaya girdiğim büfede bu ablamız vardı. Ben lafı oraya getirerek, yer yer ablanın gözünün içine bakarak "Ya abicim hata sende, travesti kılıklı tiplere bir zıkkımlarmış gibi değer veriyorsun, sonra da milletin bir tarafları kalkıp, kendinleri bir cacık sanıyorlar."  dedim. Arkadaşım "Ne diyorsun len kaaaamil anlamadım" derken abla bozuldu biraz. Noldu peki bunu yaptım da tüm o Zeytinburnu abazanboylarının şerefini mi kurtardım. Yoo, bir numara olmadı kendimce gereksiz aksiyon yaptım. Zaten gereksiz bir analize girişmiştim hanımefendinin burnu büyük tripleri hususunda. Bir de böyle bir aktiviteye girdik de bir halt ettik sanki. Kamillik işte. Yazının etiketi fakyu ama

Bu arada çok önemli not: SCHWEPPES NİYE TÜRKİYE'DE BÖYLE ŞEYLER ÇIKARMIYO LAN. Gügel'de görsel arattırdığında kentrilyorlarca, katmrilyürlerce çeşit içecek çıkıyor.

Hiç yorum yok: