10 Eylül 2012 Pazartesi

Süper araba


Valla seviyorum böyle adamları:  "öncelikle altın kaplama filen değildir arabam full orjinal olup çok memnunum satmayı düşünmüyorum araba orjinal deyip değerinden 2katı fazla para isteyenlere inat benim neyim eksik diye yazdım.yok illa alacam diyen varsa gözünün yaşına bakmam satarım..."

Sahibinden sitesindeki satılık 1993 model Fiat Tempra SXA arabaların fiyatları 6.300 ile 12.000 arasında değişiyor. Bu arkadaş arabasını koymuş yayına 30.000 liraya ve açıklamaya da yukarıdaki yazıyı yazmış. Süper bir tepki. İlanın linkini koyalım kaldırılmayacağını umarak. Her ihtimale karşı ekran görüntüsünü de yana ekleyelim, tıklayıp büyük halini görebilirsiniz, açıklama en altta. Ben Auris istiyorum bu arada, kendisi beyaz, jantları siyah. Peşine de bir karavan ekledik miydi tamam işte.

Hiç yorum yok: