13 Eylül 2012 Perşembe

Çok önemli soru

Şirkette belli kişiler dışında herkeste internet kapalı olduğundan, bana gelip "Ya Kamil senden mailime bakabilir miyim" diyen, mailine girip birşeyleri yazıcıya gönderdikten sonra mailinden çıkış yapması yetmiyormuş gibi bir de üstüne 10 tane sekmenin açık olduğu Chrome penceresini kapatarak giden, Efes Extra seven insanları bile kızdıran sevgili iş arkadaşım:

Senin Chrome'u kapatıp gittiğini gördüğünden beri içim içimi kemiriyor. Sana bir soru sorasım geliyor ve sormam lazım, sormam şart. Cevabını deliler gibi merak ettiğim bir soru beynimin içinde yankılanarak büyüyor. Allahım bu soru gerçekten benim mahvıma sebep olacak, dayanmakta büyük güçlük çekiyorum. Sanırım kendimi tutamayacak ve bu soruyu soracağım. Zira meraktan gözlerim kızardı, kulaklarımdan soluyorum adeta. Evet dayanamıyorum, Allahım yarabbim bu cevabını meraktan öte duygularla duygularla beklediğim soruyu soracağım, evet, soruyorum:

Sen nasıl bir malsın?

Hiç yorum yok: