18 Eylül 2012 Salı

Mariachi Black

Geçen marketten bira alıyorum yeryüzündeki en güzide insanlardan biriyle içmek üzere. Ürünleri bırakıp poşetleme kısmına geçtim, kasiyer arkadaş da okutup atıyor bana doğru. Benden sonraki bayan da tek ürünü bırakıp benim olduğum tarafa geldi. Tek bir ürün aldığından beni beklemek istemedi sanırım. Sonra benim geldiğim tarafta biraları görünce sert bir bakış fırlatıp aynen gerisin geri kasanın ilk giriş kısmına döndü.

Liseden bir arkadaşım bir araya geldiğimiz dönemlerde gelip bizimle otururdu. Biz alkollü içeceklerimizi içerken o vişne suyunu söylerdi. Hatta "portakal değil de vişne söylüyorum ki birşey içiyorum sanılsın" diye espri bile patlatırdı. Biz de tabi ki en ufak bir taşkınlık yapmaz, içkiyi ağzımızla içer bizim hafızı en ufak şekilde  zor durumda bırakmazdık. Herkesten bu arkadaşımızdaki anlayışı beklemek tabiki anlamsız. Ama şunu bilmesi lazım o abla dahil herkesin. Benim ara sıra içmem beni kötü bir insan yapmaz. Senin alkol almaman seni iyi bir insan yapmaz. Senin içmemen de içen bir insana öyle bakışlar fırlatma hakkını sana vermez.

Hiç yorum yok: