4 Eylül 2012 Salı

Saat 17:30


Dün akşam saat 17:30'da şirkette bugün yapacağım işlerle alakalı kendime bir program yaptım ve yapılacak işleri birer satırda özetleyerek listeledim. Atıyorum müşterinin birinde radyo sinyalleri üzerinden internet kullanmayı düşündüğümüz proje ile ilgili yapmam gereken şeyler var. Bu işi beraber çalışacağımız firmanın adıyla listeye yazdım, görünce detayını hatırlayacağım küçük notlar hesaaabı. Liste baya uzun, bugün it gibi çalışıp haftanın kalanında rahat etmek istiyorum.

İnsan böyle kendini motive edici şeyler yapar ya. Şu işi bitireyimde kendimi bir sigara ile ödüllendireyim. İstese o an da sigaraya gidebilir ama, bahsettiği işi bitirip gittiğinde daha da keyifle içecektir sigarasını. İşte o hesap, ben de daha önce bloga yazmayı düşündüğüm fekat biriktirdiğim bazı anektoTlarımı, bugünün sonunda işlerimi haftanın kalanında rahat edeceğim şekilde rayına koyunca, bir keyif çayı eşliğinde yazayım dedim.

Yani ya bir post bombardımanı, ya da büyük bir sçış akşam saatlerinde sizleri bekliyor olacak sevgili bılok takipçileri.

Hiç yorum yok: