26 Eylül 2012 Çarşamba

Ezzik



Yılmaz Özdil başlığına girilen bir entry var ekşisözlük'te. Aşağıya kopi pest yaptım. Arkadaşın demek istediği şeyi ben YAPILIP ve OLUNMUŞ kelimelerini dikkate alarak şöyle anladım:

"Ya arkadaşlar ben böyle bir tivite denk geldim de benim hissiyatımı aynen anlatmış."

E iyi de benim hiper ezik kardeşim, senin nikinin baş harfleri aşağıdaki üçüncü şahıs diye bahsettiğin adamla aynı. Kendi tivitine link vermen ayıp değil, bu konuda böyle bir tivit attım ben minvalinde linkini verebilirsin twitter hesabının. Hoş kendi tivitine link versen ve bunu belirtsen bile "insanlar girsin belki takip ederler" gibi tuhaf bir hissiyat sezilmiyor değil ama yine de beim tivitim diyerekten link vermene tamam diyelim. Gel gelelim kendinden üçüncü tekil şahıs zamiriyle bahsedip kendi kendine paye vermeye çalışman çok komik be kardeşim.

Hiç yorum yok: