6 Eylül 2012 Perşembe

Karıiyeer


Pılanı devreye koyup firma değiştirme zamanı geldi sevgili dostlar. Gidilip işleri halledilen onca müşteriye ve şubeye rağmen; net on yıldır adam gibi lisans alınmayan firmada kullanımdaki yazılımların sadece yüzde 30'unun lisanslı olmasının hesabını -o an eski sorumlu arkadaş değil de ben görevde olduğum için- bana soran yöneticilerim sebebiyle düğmeye basmış bulunuyorum. Birine fırça atmış olma gerekliliği diye birşey var, olay çözülmedi mi, sıkıntılı bir süreç mi, bu iş birine yüklenmeli mutlaka. Gelgelelim ben bu yemeği yemem ve herkeste çalışabilecek bu metot bende yemez işte. Zaten önceden almış olduğum çıkış kararını bekleyen birkaç proje sebebiyle Kasım civarına çekmiştim ama böyle ince bir düşünceye gerek yokmuş gördüğüm kadarıyla.

Bir de hem ALES hem de KPSS'ye girmeye karar verdim. Hayatımdaki en güzel insanın hatrına gireceğim KPSS tarafı hikaye çünkü zerre güvenmiyorum o sikko sınava. Sınavı ayrı bir uyutma, sınav sonrası mülakatları ayrı bir şerefsizlik örneği. Ama aşağıdaki küçük notta yazıldığı üzere lisansüstü eğitimimi yapmak istiyorum artık. Konu alanımla alakalı olarak işime yarar bir bölümde master'ımı yapacağım.

"Yüksek lisans ya da daha yüksek bir derece okulunu seçme kararı peşindeyken, ilk olarak kariyer planı analizi yapmanız gerekir. Bu önemli adım, size yüksek lisans derecesi planlarınızı tanımlamada yardımcı olarak kariyer hedeflerinize ulaşmanıza olanak sağlamaktadır. Bu olmadan, kendinizi yanlış bir program içinde bulabilir ya da beklenmeyen bir kariyer tercihi sonrası hayatınız boyu katlanmanız gereken daha büyük sonuçlarla karşılaşabilirsiniz."

Hiç yorum yok: