30 Ağustos 2012 Perşembe

Zamzung

Oldum olası firmaların herhangi bir konuda yapmadıkları bir şeyi yapıyorum demesine, ya da yaparken katakullilere girmesine uyuz oluyorum. Bu uyuzluğumu kıpraştıracak ingilizce bir makale okudum bugün internette. Ve evet ingilizcem işte bu kadar iyidir. Makalenin linki ahan da burada.

Samsung Galaxy S2 ve Sony Ericsson Xperia S ürünlerinin video kalitelerini karşılaştırıyorlar ve aşağıdaki görüntü ortaya çıkıyor. Xperia 720 ve 1080 piksel derinliklerinin her ikisinde de turuncu çerçeveli alanı video olarak çekiyor. Samsung ise 720 pikselle video çekilirken kırmızı 1080 pikselle video çekilirken yeşil çerçeveli alanı çekiyor. Yani görüntünün nokta sayısı daha fazla ama görüntüye alınan alanı daraltıyor. Bu katakullisel durum da benim gibi beyaz bir S2 almayı düşünen biraderinizi fazlasıylan rahatsız etmiş bulunuyor efenim.


Hiç yorum yok: