22 Ağustos 2012 Çarşamba

Mustafa Diker

Haberle ilgili yapılan yorumların birçoğunda "inşallah hapiste aynısını sana yaparlar, hergün yaparlar vs" gibi yorumlar var. Tecavüz gibi iğrenç bir olayda -hele ki bu vakada duble bir iğrençlik var- insanların ceza olarak yine tecavüzü uygun görmeleri enteresan. Ama anca kısasa kısas metoduyla çözülebilir gibi düşünüyor insan istemez.

Yaşanabilecek ne kadar fiziksel acı varsa bu adamın yaşamasını istiyorum ben. Ölmeden önce milyar kez pişman olmasını, yaşadığı acıyı oğluna yaptıkları için yaşadığını bilmesi ve pişmanlığın ötesinde pişmaniye olmasını istiyorum. Yanımda olsa 30 saniyede döve döve öldürürüm o derece nefret ettim sadece okumayla. Bunları itiraf ederken karşısında durup, ifadesini yazan buna rağmen öldürmeden durabilen polisin de sabrı gerçekten takdire şayan.

".....Mustafa'yı öyle çok dövdüm ki bayılmıştı...... Ödevlerini yapmasını söyledim. Korktuğu için yanlış yapıyordu....." Çok ciğerimden çok hissederek söylüyorum; Allah senin belanı versin.



Hiç yorum yok: