24 Ağustos 2012 Cuma

Maykrosoft

Gerçekten muhteşem bir çalışma ve estetik anlayışıyla dizayn edilmiş bir logo. Meksika'lı tasarımcı Lukas Hırrım dizayn etmiş ve çok büyük arayışlardan sonra bu logo ortaya çıkmış. Microsoft tam 25 yıl sonra logosunu değiştiriyor o kadar kafa patlatma, harala gürele normal tabi. Şaka bir yana bunu ben de dizayn ederdim Paint progrmaında, hatta ben daha iyisini tasarlardım diyorum naçizane. Şaka bir yana dedim ama bu cümle daha da bir şaka gibi oldu sanki.

Bu arada mevcut logo aşağıda gördüğünüz üzere vakti zamanında ta Windows 95 tanıtılırken kullanılmıştır zaten. Hadi atayistler bunu da açıklayın bakalım.



Bir de başlığa açıklık getirelim: "Ben ingilizce biliyorum" hesabıyla firmanın adını inatla Maykrosoft diye okuyan mallar vardı piyasada bir ara. Azaldılar ama hala varlar. Linux'a da Laynax derler bu nobrainler. Aman kendi adınızı vs okutmayın kavga edersiniz kendileriyle.

Hiç yorum yok: