30 Ağustos 2012 Perşembe

Alexsiz Fener

Geçen yıl kendilerini sahamızda 3-1 yendiğimiz maçtan hemen önce interneti açarak kadrolara baktım ve Stoch'un olmadığını görüp sevinmiştim. Aynı hesapla yıllardır Alex'in oynadığı maçlarda takıma kattığı değer ortadayken Şampiyonlar Ligi'ne kalma maçında hangi hakla hizmet oynatılmadığını anlamadım. Bir Cimbomlu olarak Alex'in futbol zekasına, duracağı yeri bilmesine hayranım. Sonuçta Fenerbahçe turdan çıkamayınca sevgili kulübüme daha çok para kalacak ama Fenerbahçelilerin bazılarının bu kadar kör olmaları enteresan.

Alexsiz oynamayı da öğrenmeliyiz diyorsun eyvallah da bu maçta mı öğrenmeye başlayacaksın, Alexsiz oynamaya Selçuk'la mı başlayacaksın, Christian niye yedek, Stoch niye yedek abi. Selçuk ve iki Mehmet'le daha defansif bir orta üçlü ile kazanman gereken maça beraberlik kadrosu ile çıkmışsın kaamil.

Velhasılı kelam kanarinin Stoch'suz Alex'siz oynaması benim işime gelir, rakibimin yenilmesi gayet leziz. Ama genel durumu bu kadar görmemek çok tuhaf.

Aşağıda da Fenerbahçe gibi kendilerinden başka kimsenin sevmediği düzeyde itici olan bir kulüpte fitbol tepmesine rağmen, neden Alex'in herkes tarafından sevildiğine dair birkaç video var. Eski postlardan birinde de kendisinin bir alışveriş merkezinde eşini beklerken elinde poşetlerle olan bir resmini koymuştum. O da güzel bir örnektir.



Hiç yorum yok: