27 Ağustos 2012 Pazartesi

Etoo Bitmiş

Her gün öyle fantastik beyanatlar geliyor ki şaşırmaktan bir hal oldum, şok değil şokella oldum artık. Ekonomi iyileşti ama bize yansımıyor ya, bu da o hesap PKK bitmiş de bize yansımıyor ikide bir şehit haberleri ondan geliyor herhalde.

Bu kadar boş, ama bu kadar emin konuşabilmenin sırrı nedir? Kendi kendini pompişlemenin, pofpoflamanın sırrı nedir? Herşeyin doğrusunu yalnız ve yalnız ben bilirim nasıl manifesto yapılır? Devletimizin büyüklerinden bunları öğrenmek istiyorum hafız ben de. Ben de pervasız, bilmiş, bomboş ama çakarak konuşabilmek istiyorum. Lütfen bana da öğretin.

"Malatya'nın Darende ilçesinde düzenlenen Karakucak Güreş ve Kültür Festivali’ne katılan Milli Savunma Bakanı İsmet Yılmaz, yemek ve bal yarışmasında bal ve yemeklerin tadına baktı. Bakan Yılmaz katılımcıları kutlayarak, bal birincilerini açıkladı. 

Programda AK Parti Malatya Milletvekili Mücahit Fındıklı, Bakan Yılmaz'a plaket verdi.Gündemle ilgili açıklama yapan Bakan İsmet Yılmaz, "Terörün zarar verme potansiyeli var, kazanma potansiyeli yoktur. Bu terör 30 yıldır devam ediyor. 30 yıldan bu yana etkisiz hale getirilen terörist sayısı 30 binin üstünde. Normalde şu anda terörist sayısı 5 bin civarında söyleniyor. Biz PKK terör örgütünü 6 defa bitirmiş durumdayız. 6 çarpı 5, 30 eder" ifadelerini kullandı."

Hiç yorum yok: