24 Aralık 2011 Cumartesi

Yuhanzi

Bu açıklama üzerine birçok kişinin -belki de haklı olarak- yapmak istediği ağız dolusu bir huaassss.ktir demiyeceğim sayın hocam sana. Milli maçlardan 3 gün önce geliyordun sen buraya kime hikaye anlatıyorsun? Şike mevzusu çıktığında sanki şansımız mı kalmıştı ki adam gibi Allahın kamili?


Türkiye A Milli Futbol Takımı Eski Teknik Direktörü Guus Hiddink, 2011 yılını değerlendirdi.

Hollanda'nın önde gelen gazetelerinden De Telegraaf'taki haftalık köşe yazında 2011 yılını kaleme alırken, "Yarım kalan işimi Türkiye ile bitiremedim. Bunun için kendimi iyi hissetmiyorum" diyerek, şike iddiaları yüzünden Türkiye'de başarılı olamadığını yazdı. 

KARIŞIK DUYGULAR
A Milli Takım Eski Teknik Direktörü Guus Hiddink, 2011 yılını, Hollanda'nın önde gelen gazetelerinden De Telegraaf'daki köşe yazında değerlendirdi. Guus Hiddink, "Karışık Duygular" başlığı altında kaleme alınan yazında; "Çok net olmak gerekirse, 2011 yılına karışık duygular içerisinde bakıyorum. Türkiye'de yarım kalan işimi bitiremedim. Bunun için kendimi iyi hissetmiyorum. Ama diğer taraftan Hollanda futbolundaki olumlu gelişmeler beni mutlu ediyor" diyerek başladığı yazısında " Aslında Türkiye'deki işim planlandığı gibi iyi gidiyordu. Eski federasyon başkanıyla çok net konuşmuştuk. Tek hedef, 2012 Avrupa Şampiyonluğu değildi. Asıl hedef hem milli takım hem de kulüp futbolunu gençleştirmekti.

Hiç yorum yok: