29 Aralık 2011 Perşembe

Sayım

Sevgili gayet blogsever bir kitle olan okuyucularım; Burdursipor, Diyarbekir Doğan ve Mr California başta olmak üzere, diğer gugıl marifetiyle buraya düşen sevgili kardişlerim.

Bugünden başlayarak üç gün sayım yapıyoruz şirkette ve bilgi işlem olarak yükün toynak gibi bir kısmı bende bitiyor. Dün şubeleri gezdim sayımla ilgili eğitim verdim vs 11'de evdeydim. Bugün de bir sıkıntı sebebiylen şubelerden birine git-gel yapmak durumunda kaldım. Bu akşam zamanında çıkıyoruz şirketteki herkes Fatmagül'ü izlemek istediği için.

Şaka tabiki, esas ikinci sayımlar yarın bitip yarın belli olacak stok durumları esas veri girişimiz yarın yani. Yılbaşı olacak olan cumartesiye birşey kalmaması için yarın ölümüne çalışıciz. Sağlam yanlışlıklar var sistemde ama umarım batırmayız.

Hiç yorum yok: