31 Aralık 2011 Cumartesi

Godard İstanbul'da

Ya sayım geyikleriyle uğraşırken bir anektod paylaşmak istedim. Bugün normalde evden çıktığım saatten 2 dakika sonra uyandığımdan servise deparla yetiştim; dolayisiylen el ve yüz yıkama gibi işlemleri şirkette yapmak durumunda kaldım.

Lavaboda yüzümü yıkarken şirketin genel müdürü geçti ve klozetlerden birine girip kapıyı kapattı. Kendisi şirket sahibi değil, maaşlı çalışan benim gibi (maaşı benim gibi değil ama, 5-6 katı o ayrı) Neyse adam klozete girdi, içerden kapıyı kilitledi ve anında GODAAART BAZOOOORT diye başladı. Anında ya. Anında lan. Tıpa var galiba abinin kutusunda, kapıdan girdiği anda en sevdiği yönetmenin Jean-Luc GODARD olduğunu götüyle anlattı bana. Suratımı çitilerken; osuruklar ve tısırıklar eşliğinde hemen kemer sesi vs ve akabinde de klozete oturunca da gök gürültüsü başladı. Yüzümü yıkamayı bıraktım ve yüzümü silmeden çıktım tuvaletten.

Hiç yorum yok: