21 Aralık 2011 Çarşamba

Motto

30 yıl boyunca çalışan bir mottom vardı benim. Gayet geyik gelebilir size, gayet arabesk. Biraz da öyle ama; hem geyik, hem arabesk. Ama benim üzerimde çalışıyordu işte: "Nasıl bir sorunun olursa olsun Kamil, aynadaki adam sana yardım edecek." Hakikaten de öyleydi, okul zamanı, iş zamanı, aşk acısı, bakış açısı vs sorun neye dair olursa olsun kendim çözebiliyordum.

Hayatımda arkadaşım çok, çoğu tarafından da oldukça seviliyorum. Ama dostum yok. Abi ben aşık oldum, abi hatundan ayrıldık, abi evdekilerle kavga ettim, abi işyerinde bir orospu çocuğu müdür var, benle uğraşıyor... Bunlar olduğunda hep kendi kendime kafa yormaya çalıştım ve çözdüm.

İki yıldır çalışmıyor ama bu motto. Bunun sebebini birçok şeye bağlayabilirim. Daha doğrusu artık bu mottoyu çalıştıramamamın sebepleri birden çok ve çoğunun tespitini yaptım. İşte haftasonu oynadığımız maç içinde Aydın kardeşimin dediği gibi: "Teşhisi yaptın şimdi sırada tedaviyi uygula bakalım." Ama onu tam yapamıyorum. Aynadaki adamı gördüğümde "Ya bi siktir git" diyesim geliyor yine.

2010 çok sorunluydu ve 2011'e girerken hayatımda ilk kez bir yılbaşına "şunları bunları yapacağım" triballeriyle girmedim. 2010 kötüydü ve bitmesi gerekiyordu bence, 2011 de iyi başladı, iyi gittiği dönemlerde oldu ve bombok bir final yapıyor.

Bu sefer 2012'ye anlam yüklüyorum abi. Bundan sonra her haftasonu dışarı çıkılacak. Haftada 3 akşam spor yapılacak. Feyisbuk gibi geyiklerde günde maksimum bir saat vakit geçirilecek. Herhangi bir bilgisayar ortamında oyun oynanmayacak. Yazmaya çalıştığım tiyatro oyunları kısa film senaryoları vs yazılacak. Anne baba kardeşlerle sıksık dişarı çıkılıp sinemaya, tiyatroya, güzel yerlere kahvaltıya gidilecek. Falan filan ve de felan. Artık uykusuzluklarım nedensiz olmayacak. Birsürü uymak istediğim şey belirledim. Feyste takılmak yerine aklıma her geleni bloga yazmam da bundan biraz.

Hiç yorum yok: