27 Aralık 2011 Salı

Dayak ve cennet

Şirkette bir tane yavşağın önde gideni bir lavuk var. Millete çaktırmadan sulanıp, yiyecekmiş gibi bakıp, şaka yapıyoruz gevrekliğiyle taciz eden, kimi arkadaşların şube değişimi gerektiren bir görev teklifine balıklama atlamasına sebep olan bir dallama bu. Buna rağmen, kendinden 15-25 yaş küçük bayanlara abilik yapma ve şaka etme kelimelerinin arkasına sığınıp yavşamasına rağmen, karakterindeki b.k kokusuna rağmen,  önüne gelen hakkında dedikodu yapan bir dallama bu. Derken bir gün yemek sonrası sigara içilen balkonda şöyle bir diyalog geçer birtakım kişiler arasında. 

-KİŞİLER-
D: Dedikoducu totoş
M: Mağdur (Gayet bilenmiştir.)
A: Dedikoducunun departmanından beraber yemeğe çıktığı bir eleman
K: Balkona çıkmış olup da bu guruba denk gelen Kamil kardeşiniz.

A: Sizin nasıl gidiyor abi, yoğunluk filan var mı siz de?
M: Bitmiyor ki abi, bizim departmana yeni biri lazım.
K: Ben geçen gün uğradım abi buna, (M'yi kastediyor) birşey sorcaktım. Bir sürü telefon geldi, yeter lan dedim çıktım. Söyle abi adam alsınlar bir tane daha sizin oraya, geç bile kaldın.
M: (Konuyu oraya getirir.) Yoğunluk sıkıntı değil abi ya, iş yapılır mutlaka bir şekilde, bizim şirkette daha saçma sıkıntılar var. İnsani şeylerde çok sıkıntı var.
A: Doğru diyorsun.
K: Doğru kankü.
M: (Direkt D'ye bakarak) Hatta çoluğundan çocuğundan utanmadan kızı yaşındaki kızlara sulanıp, sonra da karı gibi milletin dedikodusunu yapan bazı orospu çocukları var ki, denk gelsem ağzını burnunu dökerim yere. (M dışındaki üçlü gerdinliği hisseder, D daha da fazla hisseder tabi.)
K: (Ortamı yumuşatmaya çalışarak) Keh keh, kime diyorsun biz de mi üstümüze alınalım, heh heh heh, yani ilahi M.
M: (Yine D'ye kilitlenmiş olaraktan) Yok abi üstüne alınma sen, hem bu tip orospu çocukları üstüne değil altına alınabilir ancak.
A: (Biraz sessizlikten sonra, sigarasını söndürerekten) Ben iniyorum abi hadi kolay gelsin.
D: (Götüm götüm korkarak) Kolay gelsin ben de iniyorum.
M: (A ve D çıkarken, içinin yağı eriyerekten) Kolay gelsin arkadaşlar.
K: (Çıkmalarını bekler) Napıyorsun oğlum.......

ve akabinde sorun anlatılır, dertleşilir, iyice rahatlanılınılınılır.

Hiç yorum yok: