14 Aralık 2011 Çarşamba

Derdime bir çare

Efenim dün yine burnumuz kanamaya başladı. Arada sırada kanıyor bazen, bazı dönemlerde sıklaşıyor, bazen bir sene kanamıyor felan. Neyse işte. Baktım dün geliyor çeşme gibi, yani son dönemlerdekinden fazla geliyor. Hastaneye gittik gecenin bir saatinde ki, şu kanama esnasında sürdükleri magnezyum bilmemneyi sürüp damar çatlağını kapatsınlar.

Neyse bir iki tane ne iş yaptığını çözemediğim bıkkın totoş öyle ilgileniyorlar filan. Sonra bir tane doktorumsu bir dallama gelip ne kadardır kanıyor dedi, 30-35 dakika olduğunu söyledim.Hep bu miktarda mı aktı kanınız dedi, onayladım. Bunun üzerine de bu götella "Oooo hemen bilmemne ve bilmemne pansuman hötöröfü verin dedi, hasta her an bayılabilir" dedi. Ben bayılmadım da eleman daha sonra aslında o esnada komaya bile girebileceğimi söyledi. Senin gibi hastasına moral verebilen daha öküz bir doktora rastlamadım ben. Kendisine ilk fırsatta Fakingım Sarayı'nda bir kahvaltı ısmarlayacağıma dair söz verdim.

Hiç yorum yok: