15 Aralık 2011 Perşembe

Aaliolas

Galatasaray'ımızın grup maçlarının bitmesine bir maç kala son 16 takım arasına girmeyi garantilediği dünkü maçın fotoğraflarına bakarken, liseden kalma bir huyla oyuncuların ayakkabılarını da süzdüm ve aşağıdaki ayakkabıyı çok beğendim. Ayakkabının kırmızısı da var, cimbomdan giyen birini de gördüm, ama benim beğendiğim modeli rakiplerden birkaç kişi giymişti.

Ayakkabının web sayfasının linki burada.
Maçın haber sayfası ve fotoğrafları da burda.

Ta 2000'de mi 2001'de mi ne siyah bir boğazlı basket ayakkabısı beğenmiştim, mağazada 46 2/3 numarası vardı, üst numarası yoktu. Satış elemanı olan yavşak da beğendiğimi anlayıp biraz genişleyebileceğini belirtmişti ve bunun üzerine de Kamil kardeşiniz hoop ayakkabıyı mal gibi almıştı. Taa o tarihlerden bu yana Adidas almıyorum kendime. Sadece kardeşime doğumgününde aldım bir kez mi iki kez mi ne o kadar. Bir de bu yıl Adidas'ın Vespa modelini hediye etmişti bir arkadaşım, o da 46 tam 7 bölü 9 numaraydı ve onu da numaradan mütevellit giyememiştim iyi mi?

Olur da bir gün bir Adidas alırsam bunu (ya da bunun gibi bir modeli) alırım herhalde.

Hiç yorum yok: