26 Aralık 2011 Pazartesi

Çantaya Bak

Haftasonu Vatan Bilgisayar'da bazen haftasonlarna özel yapılmakta olan ne alırsan yüzde 25 indirim olayından faydalanıp kendime bir MP3-MP4 çalar aldım. Şirket için laptop çantası vs baktım. Daha önce kendime şirket laptopum için çanta alacağım zaman, normalde herkese verdiğimiz Targus çantalarımız biraz ağır ve çok büyük olduğundan Adept marka ince, hafif bir çanta almıştım. Hatta Targus gibi 60 lira yerine 34 liraya verince şirketi kurtardığını sanan inek çalışanlar gibi sevindirik olmuştum. Dün yine şirket için en uygun çantayı ararken fotoğraf makinaları için yapılmış olan şu çantayı gördüm. Vanguard diye bir marka, tripod vs de yapıyormuş. Çantanın etiketine baktım ve 460 TL'lik fiyatı gördüm. Etiketi görünce çantayı usulca yerine bıraktım, derhal bir askeri geri dönüş yaparak merdivenlerden indim ve çaktırmadan çıkış kapısına yöneldim. Kapıdan çıktığım anda ağlayarak koşmaya başladım. Kendimi arabaya zor attım ve 190 kilometre hızla ordan uzaklaştım.

 

Hiç yorum yok: