17 Aralık 2011 Cumartesi

Volking ded

Günlerdir gece ikide veya üçte yatıyorum ve bunun neticesinde uykusuzluk faktörleri zirve yaptı artık bugün itibariyle. Sabah saati duş alırım güne daha iyi başlarım diye altı buçuğa, uyku tatlı gelirse kapatır yatarım diye bir de yediye kurdum. İlk alarmda uyandım ve telefonun olduğu komodinin olduğu tarafta, yine üst üste 3-4 saatlik uyku görebildiği bir gece yaşamış olan gözlerim şu görüntüyü gördü.


Evet uyandım ve doğruldum yataktan, ayaklarımı uzatmama rağmen devyarasa bacaklarım halıya değmiyordu bir türlü. Sonra attım kendimi yataktan, vücudum ayağa kalktı, ayaktaydı ama ayaklarımın altında birşey de hissetmiyordum. Ayaklarımın altında birşey hissetmiyordum ama havada asılı gibi de değildim. Havada asılı gibi değildim ama rahatsız da hissetmiyordum kendimi. Rahatsızlık hissetmiyordum, fiziksel bir sıkıntım yoktu ama yarak gibiydim afedersin. Sonra ışığa ve müziğe dikkatli baktım. Yaklaşık 2-3 dakika sonra müziğin telefonun alarmı olduğunu, ışığın telefonun ışığı olduğunu ve aynadan da yansıdığından daha güçlü göründüğünü, gördüğüm ışığın resimdeki kadar olmadığını, yatakta oturur vaziyette telefonun olduğu yöne baktığımı filan farkettim.

Çok fena bir uykuya ihtiyacım var. Ölü gibi yatmam lazım, gerçekten öyle bir yatmalıyım ki şu üçgen kafam şekil değiştirmeli artık. (Zaten memnun değilim şeklinden yamuk yumuk belki bir şeye benzer.) O kadar derin uyumalıyım ki, öldüğümü sanıp başımda ağlamalılar. Çok ihtiyacım var lan.

Hiç yorum yok: