4 Ekim 2012 Perşembe

Nobrain

Bugün bir toplantı ortamında bilgi işlemci olarak geçinen sikkonun biri "Teyp yedekleme işlemine güvenmediğim için, USB harddisklere kopyala yapıştır metoduyla yedek alıyorum." Sevgili sikko kardeşim, kopi-peyst ten daha ilkel bir yedekleme metodu varsa o da aynı şeyleri en baştan tekrar oluşturmandır. Senin yaptığın işteki sığırlığın boyutu; kurta güvenmediğin için kuzunu kurt sürüsüne teslim etmen gibidir. Allahın malı, tamamen yedek almak üzerine geliştirilmiş yazılımlar var artık hala, sen nerde kalmışsın, bir de mal mal "işte efenim ben de güvenmiyorum" diyorsun. Beş gündür sigara, çay ve sudan başka birşey içmeyen bir arkadaşa anlattım, o bile oha dedi sana düşün yani. Bir müşteri potansiyeli ve toplantıdaki diğer arkadaşların samimiyeti olmasaydı seni bilgimle dövecektim ama dua et, sikkofield seni.

Hiç yorum yok: