5 Ekim 2012 Cuma

İki istifa

İki istifa örneği iki tarz, biri cool biri bana gitme deyin modunda, biri ben giderim diyor diğeri ben yalarım. Biri atarlı, biri ezik. Aynı departmanda çalıştıkları süre boyunca ilk mektubun sahibi diğerini hep ezmişti zaten. İkisi de işten çıkmadı bu arada, ufak birer zam alıp oturdular.



Merhaba;

Güğüm Şeker bünyesinde 18.10.2007 tarihinde başlamış bulunduğum görevimden bugün itibariyle istifa ediyorum, gereğinin yapılmasını arz ederim.

Saygılarımla
Kazım Atarlı


Güğüm Şeker Fabrikaları AŞ İlgili Makama

Konu: İstifa

14.04.2008 tarihinde Güğüm Şeker ailesine katıldım. Üstlendiğim tüm görevleri hakkıyla yerine getirmeye çalıştım.Bu firmayı kendi fabrikammış gibi benimsedim.Üretimdeki paketçiden idari kadroya kadar herkese saygılı davranmaya özen gösterdim.

Her fabrikanın; gerektiğinde inisiyatif alan, kritik noktalarda yükü omuzlayan, yaptığı işi kimsenin gözüne sokmadan yapan kişilerin oluşturduğu bir çekirdek kadro vardır.Ben çalışma prensibi , üstesinden geldiğim işler ve Güğüm Şeker’e kattığım değerlerden ötürü kendimi o kadronun içinde gördüm. Ancak aldığım ücret yetmiyordu. Bununla ilgili yetkililere beklentilerimi ifade ettim. Umduğum iyileştirme olmadı. Sizin takdirinizdir saygı duyarım. Ancak maddi sıkıntılara manevi huzursuzluklar da eklenince ayrılmaya karar verdim.

Üzerimde emeği geçen tüm çalışma arkadaşlarıma teşekkür ederim. Yaklaşık 5 yıldır ekmeğini yediğim Sn Ayhan GÜĞÜM, Sn Beyhan GÜĞÜM, Sn Ceyhan GÜĞÜM ve Sn Kamil GÜĞÜM’a teşekkür eder saygılarımı sunarım.

İş bu beyanıma dayalı olarak gereğinin yapılmasını arz ederim

Osman Nobrain



Hiç yorum yok: