18 Ekim 2012 Perşembe

Kapalı

Bugün bir kolejde toplantım oldu. Çıkarken okulun bahçe kapısındaki güvenlikten kimliğimi aldım. Arabaya atlayıp gideyim derken resimdekinin aynısı Honda cipte oturmakta olan başı kapalı bir abla gördüm. Arabanın içinden atarlı bir şekilde kendisine "Hanımefendi okulun bahçesinde servisler var görüyorsunuz, bu saatte araba almıyoruz içeriye, bakın başka araba var mı, lütfen yardımcı olun bize" diyen güvenliğe "Kes sesini be, sen bana yardımcı olmuyorsun" dedi. Sonra ben kimliğimi alıp da kendi arabama yürürken, cepten konuştuğu kişiye -güvenlik yanından uzaklaşmıştı o arada- "Ara Cevdet'i, söyle kapıdalarmış aldırsın bizi, siktiğimin güvenliği almıyor bizi" deyiverdi. Geri dönüp güvenliğe cep numaramı bıraktım ve hanımefendinin kendilerini yöneticilerine şikayet etmesi gibi birşey yapması halinde beni arattırmalarını, kendisinin küfür ettiğini duyduğumu söyledim. Güvenlik abiler çok teşekkür etti ama yaşça en büyük olan bıyıklı abinin son sözleri biraz manidar oldu: "Çok sağol oğlum, bunlar sürüsüyle var burda, ama en azından birinden kurtulduk"

Hiç yorum yok: