16 Mayıs 2012 Çarşamba

Tuvalet Kültürü

Bu şirketten sktirolup gittiğimde en özlemeyeceğim şeylerden biri tuvalet kültürümüz olacak büyük ihtimalle. Tuvalette adam senle muhabbet açar, daha içeri girer girmez kemerini açıp pantolonunu açarken bişiler anlatır. Hani o kadar verimli bir çalışan ki tuvalette bile birilerine bişey anlatıyor hesabı. Allahın davarı. Ben klozetli bölüme geçeceğim zaman tuvalette kimse olmadığından emin olayım diyorum, aman koca dünyada ben, klozet taşı ve fotoselli tuvalet lambası olalım diyorum. Adamlar için kaka çok normal ama. Utanmasa gelip masama sıçacak beygirin önde gideni.

Sanırım sorun bende abi. Ben de adam gibi sifon çekmeden, peçetemi çöpe mi attım, yere mi geldi, kıçıma mı soktum bakmamalıyım. Aynaya su mu sıçrattım diye bakmayı bırak aynaya işemem lazım sanırım. Beyinsiz sikkolar ya. Çişini bile yapamıyorsan, çükünü kes de çöpe at bari hoşaf.

(Resmi de www.uludagsozluk.com dan aldım. Bilginize)

Hiç yorum yok: