23 Mayıs 2012 Çarşamba

Dönen hesap

Teee fi tarihinde ilgi alaka gösterdiğim, çok somut bir şekilde hoşlaştığımı belli ettiğim ve o dönem türlü triballere girip kutusu kalkan abla; feys üzerinden başlattığı ufak ilgilenme çabalarını devam ettirdi ve ben de, zamanında benim ona gösterdiğim somutluğa gelmesini bekleyerek görmezden geldim, normal tepkiler verdim. Kendisi benim o fi tarihindeki halimden daha da dobra bir biçimde hissiyatını bana belirtti.

Ben de her zamanki gururlu tavrımdan taviz vermeyip kendisini taca gönderdim. Gayet dik durdum, zira eğilince belim ağrıyor. Keh keh keh. Şaka lan şaka, gerçekten dik durdum. Feysbukta bıkıp usanmadan geyik kezban sözleri paylaşan bir elemandan hatırladığım kadarıyla, "kırılırım ama bükülmem ulan ben" Evet, işte ben de böyle bir adamım işte. (Sözün sonundaki ulan ben'i ben ekledim.)

Hiç yorum yok: